تحریک چشمی یکی از روش‌های موثر در ترغیب زوجین به برقراری رابطه زناشویی است. به همین دلیل بسیاری از شرکت‌های تولید کننده کاندوم محصولاتی را تولید و روانه بازار نموده‌اند که حالت فانتزی داشته و به تحریک چشمی در زوجین کمک می‌کند. برخی از این کاندوم‌ها تمامی ویژگی‌های لازم برای امنیت در مقابل بارداری ناخواسته و بیماری‌های مقاربتی را دارند و برخی نیز...

تحریک چشمی یکی از روش‌های موثر در ترغیب زوجین به برقراری رابطه زناشویی است. به همین دلیل بسیاری از شرکت‌های تولید کننده کاندوم محصولاتی را تولید و روانه بازار نموده‌اند که حالت فانتزی داشته و به تحریک چشمی در زوجین کمک می‌کند. برخی از این کاندوم‌ها تمامی ویژگی‌های لازم برای امنیت در مقابل بارداری ناخواسته و بیماری‌های مقاربتی را دارند و برخی نیز ممکن است برخی از این ویژگی‌ها را نداشته باشند. لذا باید در خرید و استفاده از این کاندوم‌ها دقیق بود تا مشکلی برای طرفین رابطه پیش نیاید. لازم به ذکر است کاندوم‌هایی که تست الکترونیکی نشده باشند برای برقراری رابطه واژینال ایمن نیستند.

بیشتر

کاندوم فانتزی 

  • ساخته شده از لاتکس کاملا طبیعیدارای سری با طرح بزن قدش برای افزایش تحریک طرفین و ترغیب به برقراری رابطهبدون روان کننده و دارای یک عدد ساشه روان کننده برای استفاده در صورت تمایلارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    55,000 تومان 60,000 تومان موجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    موجود
  • حراج!
    خرید محصول

    مناسب برای کسانیکه بدنبال تجربه جدیدی در رابطه هستندمناسب برای خانم هایی که دستگاه تناسلیشان گشاد شدهمناسب برای دوران بعد از زایمان های طبیعی بانوانمناسب برای بانوانی که نیاز به تحریک فیزیکی بیشتری دارندارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    191,250 تومان 225,000 تومان 15% ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • حراج!
    خرید محصول

    مناسب برای کسانی که بدنبال تجربه جدیدی در رابطه هستندمناسب برای خانم هایی که دستگاه تناسلی شان گشاد شدهمناسب برای دوران بعد از زایمان های طبیعی بانوانمناسب برای بانوانی که نیاز به تحریک فیزیکی بیشتری دارندارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    391,600 تومان 440,000 تومان 11% ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    ساخته شده از لاتکس کاملا طبیعیدارای سری به شکل گربه برای افزایش تحریک طرفین و ترغیب به برقراری رابطهبدون روان کننده و دارای یک عدد ساشه روان کننده برای استفاده در صورت تمایلنکته: محصول تحویلی از نظر رنگ آمیزی ممکن است با تصاویر متفاوت باشد.ارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    35,000 تومان ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    ساخته شده از لاتکس کاملا طبیعیدارای سری به شکل تخم مرغ برای افزایش تحریک طرفین و ترغیب به برقراری رابطهبدون روان کننده و دارای یک عدد ساشه روان کننده برای استفاده در صورت تمایلنکته: محصول تحویلی از نظر رنگ آمیزی ممکن است با تصاویر متفاوت باشد.ارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    35,000 تومان ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    ساخته شده از لاتکس کاملا طبیعیدارای سری به شکل ماه برای افزایش تحریک طرفین و ترغیب به برقراری رابطهبدون روان کننده و دارای یک عدد ساشه روان کننده برای استفاده در صورت تمایلنکته: محصول تحویلی از نظر رنگ آمیزی ممکن است با تصاویر متفاوت باشد.ارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    30,000 تومان ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    ساخته شده از لاتکس کاملا طبیعیدارای سری به شکل الاغ برای افزایش تحریک طرفین و ترغیب به برقراری رابطهبدون روان کننده و دارای یک عدد ساشه روان کننده برای استفاده در صورت تمایلارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    23,000 تومان ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    ساخته شده از لاتکس کاملا طبیعیدارای سری به شکل بتمن برای افزایش تحریک طرفین و ترغیب به برقراری رابطهبدون روان کننده و دارای یک عدد ساشه روان کننده برای استفاده در صورت تمایلارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    23,000 تومان ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    دارای روان کننده برای کاهش درد در مقاربت‌های دردناکدارای مخزن ذخیره برای جمع آوری مایعات انزال و امنیت بیشتر در مقابل بارداریجلوگیری از ایدز، هپاتیت و کلیه بیماری های مقاربتیبا رنگ بندی افشانه ای رنگین کمانی برای تحریک چشمی زوجینارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد. 

    12,500 تومان ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    دارای روان کننده برای کاهش درد در مقاربت‌های دردناکدارای مخزن ذخیره برای جمع آوری مایعات انزال و امنیت بیشتر در مقابل بارداریجلوگیری از ایدز، هپاتیت و کلیه بیماری های مقاربتیبا رنگ بندی افشانه ای برای ایجاد تحریک چشمی در زوجینارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد. 

    12,500 تومان ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    بسیار نازک و مناسب برای کسانی که تمایلی به استفاده از کاندوم ندارنددارای روان کننده برای کاهش درد در مقاربت‌های دردناک و تسهیل دخولدارای مخزن ذخیره برای جمع آوری مایعات انزال و ایجاد امنیت در مقابل بارداریارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد. 

    26,500 تومان ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود

لیست مقایسه محصولات

انصراف
جستجوی پیشرفته
قیمت
طول کاندوم
پهنای کاندوم
تعداد در جعبه
کشور محل تولید
شفافیت کاندوم
نازکی کاندوم
خاردار بودن
افزایش تحریک پذیری بانوان
افزایش سایز آلت
ایمنی بالا در رابطه
رفع مشکل نعوظ
تاخیر فیزیکی
افزایش میل جنسی
صرفا مخصوص رابطه دهانی
قابل استفاده برای رابطه مقعدی
قابل استفاده برای رابطه واژنی

پیگیری سفارش

جهت مشاهده اطلاعات سفارش خود کد پیگیری سفارش را وارد نمایید: