چگونه همسرمان را در رابطه جنسی تحریک کنیم؟

چگونه همسرمان را در رابطه جنسی تحریک کنیم؟

تمامی سعی ما بر این است که نگارش مقالات درج شده در این قسمت به صورت محاوره و دوستانه باشد تا مارا دوست و مشاور خودتان بدانید و راحت تر در زمینه مسائل زناشویی از ما پرسش داشته باشید.

بریم سراغ اصل مطلب عنوان مطلب مشخصه برخی از مشتریان از جملات جایگزین نیز استفاده میکنند و از ما پرسش میکنند


چطور همسرم رو دیونه کنم؟

چه کار کنم که ارگاسم بشه؟

رابطه سردی داریم چه کار کنم؟

از من تو رابطه جنسی راضی نیست؟

همان طور که مشاهده میکنید مشکلات دوستان کم نیست، دوستان عزیز در همین ابتدا اعلام کنیم که ما روان شناس نیستیم ولی خدمت شما تجربه چندین ساله در زمینه فروش محصولات جنسی را بی منت تقدیم میکنیم تا راحت تر بتوانید بر مشکلات پیروز بشید.

در ابتدا چند مورد از الزامات قبل از شروع رابطه زناشویی را خدمتتان اعلام میکنیم و در پایان چند محصول معجزه گر خدمتتان معرفی می شود برای تجربه شبی فوق العاده.

آرامش در منزل

آرامش در خانه و قبل از رابطه یکی از ستون های مهم هست که باید مراقبش بود. آقای محترم توقع یک رابطه زناشویی موفق و عالی در شبی که با همسرتان بحث و تنش داشتید یک امر اشتباه و فرا تر از انتظار است. سعی نمایید محیطی شاد را محیا کنید چون آرامش و ریلکس بودن هم برای جلوگیری از زود انزالی در آقایان موثر هست هم برای خانم که بتوانند ارگاسمی لذت بخش تجربه نمایند.

خسته نبودن

مطئمن باشید زمانی که یک روز سخت را پشت سر گذاشته اید و بدون هیچ استراحت به استقبال شب می روید، چیزی ارزشمندی کسب نخواهید کرد.

خستگی برای آقایان خواب آلودگی زود انزالی کلافگی به همراه دارد و همین طور خستگی بدن برای خانم ها بی حوصلگی خشکی واژن درد در رابطه را به همراه دارد. به عنوان یک دوست سعی نمایید در زمانی به فکر رابطه جنسی باشید که هر دو نفر از خستگی به دور و کاملا سر حال هستند و سعی نمایید همیشه رابطه را موکول به شب نکنید زمان های دیگر روز را هم تجربه نمایید.

پیش نوازش یا معاشقه

متاسانه یکی از بدترین کارهایی که برخی از مردان عزیز انجام میدهند بک راست میرن سراغ اصل مطلب! دوست من این روش کالا اشتباه هست سعی نمایید قبل از شروع رابطه جنسی پیشنوازی و معاشقه داشته باشید با همسرتان از بوسه زدن و لمس کردن نقاط مختلف بدن گرفته تا همسر شما به برانگیختگی لازم برسد و در آخر بتوانید شروع به رابطه نمایید.

در ادامه چند محصول از فروشگاه خدمت شما عزیزان معرفی می شود که شما را برای به ارگاسم رساندن همسرتان یاری میدهد.

کاندوم های خاردرشت و تحریک کننده

این مدل کاندوم در سه دسته تقسیم میشود


کاندوم های بیگ دات کدکس و بیگ دات کاپوت:

این مدل کاندوم که سراسر آنها را ار پوشانده خراهای درشتری از کاندوم های خاردار معمولی دارند و دارای ماده روان کننده بیشتری هم هستند که تحریک خوبی را به همسرتان هدیه میدهند.

خرید کاندوم خاردارخرید کاندوم خاردارخرید کاندوم خاردارخرید حلقه ویبره

کاندوم های فضایی:

کاندوم های فضایی در 5 مدل طرح مختلف و با خارهایی بلند و از جنس لاتکس و کاملا نرم ساخته شده اند تا تحریکی فوق العاده به شما هدیه دهند.این مدل کاندوم علاوه بر مقاومت بالا برای آن دسته از خانم ها که دچار سرد مزاجی در رابطه هستند بسیار پیشنهاد می شود.

کاندوم های سیلیکونی:

این دسته از کاندوم ها چند ویژگی دارند که در هیچ کاندومی دیده نیمشود ضخامت، قابلیت حجم دهندگی بالا به آلت مردانه، و به دلیل ضخامت بالا باعث تاخیر در انزال می شوند.این دسته محصول جز پر فروش ترین و محبوب ترین محصولات چند سال اخیر ما بوده و هست.

حلقه ویبراتور:

همان طور که میدانید یکی از محبوب ترین وسایل برای تحریک بیشتر خانم ویبراتور های برقی می باشند، ویبراتور در اشکال مختلفی وجود دارد و فروشگاه ما در حال حاضر یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین های آنها یعنی حلقه ویبره دار را خدمتتان تقدیم می نماید. این حلقه با جایگیری در انتهای آلت مردانه با داشتن موتور ویبره قدرتمند باعص لرزش فوق العاده تحریک کننده در ناحیه واژن می شود و به شما ارگاسمی راحت تر هدیه میدهد.

ژل های روان کننده:

یکی از دلایل بی میلی خانم ها در رابطه جنسی این می باشد که آقایان کمی عجول هستند و ناحیه واژن به میزان کافی مرطوب و تحریک نشده و عمل دخول با درد زیادی همراه هست. راه چاره پیش ما هستش! فقط کافیه میزان کمی از ژل های روان کننده استفاده نمایید تا علاوه بر نرم کردن محیط باعث تنظیم ph ناحیه واژن هم بشود و یکی از نکات مهم این می باشد که این ژل ها حتما از محلول پایه آب در آنها به کار رفته باشد که علاوه بر ضد حساسیت بودن در شستوشویی راحت و پاره نشدن کاندوم کمک موثری دارند.

امیدواریم این مطلب به شما کمک کرده باشد تا بتوانید خریدی هوشمندانه تر از قبل داشته باشید.
در صورت تمایل به مشاوره با ما
در تلگرام و واتس اپ و تماس تلفنی در خدمتیم
دیجی کاندوم
09391228691

نظرات بازدیدکنندگان