سایز آلت مورد علاقه خانم ها

سایز آلت مورد علاقه خانم ها

در همین ابتدا اعلام کنیم کنیم که این فقط مشکل شما نیست دوست عزیز و تمامی آقایان گوشه ذهن خود همیشه در مورد سایز آلت تناسلی خودشان فکر مشغولی داشته اند و طبق یک تحقیق بین المللی که یک موسسه آلمانی انجام داده از هر 10 مرد در کره خاکی 7 نفر از سایز آلت خود ناراضی هست!!

باید چکار کرد؟
با ما همراه باشید که تجریه 11 ساله خود را در زمینه فروش محصولات بهداشتی و جنسی خدمت شما ارائه دهم.

یکی از بارزترین درخواست های مشتریان عزیز ما این می باشد که متقاضی یک محصول هستند که افزایش سایز را برای آنها به ارمغان بیاورد.
جای دارد در این جا چند دسته بندی انجام دهیم که راحتر با موضوع آشنا شوید.


سایز استاندارد آلت تناسلی آقایان؟


شرایط آب و هوا و تغذیه وراثت و حتی انجام ختنه در دروان نوزادی بر سایز آلت تناسلی تاثیر گذار هست و افرادی که در شرق آسیا زندگی میکنند به نسبت از افراد غرب آسیا دارای آلت جنسی کوچکتری هستند و همین روند در مورد کشورهای قاره آفریقا صدق می کند.
اندازه آلت تناسلی آقایان در حالت نعوظ بین 10 تا 16 سانتیمتر و بطور متوسط بین 12 تا 15 سانتیمتر می‌باشد. البته هستند کسانی که اندازه آلت تناسلی در آنها از این حدود کمتر یا بیشتر است. طول مجرای تناسلی زنان نیز در حالت برانگیختگی بین 10 تا 12 سانتیمتر است.
آلت یک مرد بالغ اگر زیر 6 سانت باشد می تواند به پزشک متخصص مراجعه نماید تا درمان های خاص صورت بگیرد.


قرص ویاگرا یا جنسینگ خوبه؟


قرص های ویاگرا و همچنین موارد در کشورهای اروپایی با تشخیص پزشک و تحت موارد خاص استفاده میشود ولی متاسفانه در داخل ایران چندین برند مختلف با استفاده از مواد غیر استاندارد داروهای دست ساز تولید می کنند که به شدت مضرر می باشد و عواقب ناگواری برای شما به همراه دارد.
قرص ها مهمترین کاری که انجام میدهند افزایش دهنده ضربان قلب هستند که این امر باعث پمپاژ خون بیشتر و سفت شدگی آلت می شود و افزایش حجم شاید در حد میلیمتر
ولی...
متاسفانه آمار سکته قلبی حتی در افراد جوان بیماری های کلیوی و کبدی از ویژگی های مضر این داروها هست که ممکن هست به مرگ مصرف کننده بی انجامد.

میخوام افزایش سایز داشته باشم بدون قرص؟


برخی کاندوم ها در بازار موجود هستند که از ویژگی سفت کنندگی و افزایش دهنده گردش خون بهره می برند که با افزایش گردش خون باعث سفتی آلت مردانه میشوند و اکثر این مدل ها دارای ماده تاخیری نیز می باشند.

برخی دستگاه سه چهار سالی هست در بازار زیاد شده به اسم لارجرباکس که این دستگاه به شکل یک سرنگ که آلت مرد در آن قرار میگیرد و با مکش یاعث کشیدگی بافت آلت میشود!!

دوستان عزیز اکثر پزشکان تایید کرده اند که استفاده از این دستگاه در سنین بالا شما را با بیماری شلی آلت مواجه می نماید که به سختی قابل درمان می باشد.

میخوام حجم آلتم بزرگتر بشه؟


از شما به عنوان یک دوست خواهشندیم به سراغ داروهای جنسی نروید و چند گزینه به شما پیشنهاد می دهیم که کاملا شما را به آنچه که می خواهید می رساند استفاده از کاندوم های خاردرشت دو ویژگی دارد علاوه بر اینکه تحریک پذیری برای همسر شما ایجاد میکند به دلیل ضخیم بودن این مدل کاندوم ها باعث افزایش حجم آلت می شود.
چند مدل از بهترین کاندوم های خاردار:

مدل های فضایی ایکس دریم

مدل بیگ دات ناچ کدکس

مدل بیگ دات کاپوت

مدل های سیلیکونی


حرف آخر:
به گفته پژوهش گران، در رابطه جنسی برای زنان، رمانتیک بودن، نرم خویی و ملایمت و توجه به خواسته‌ها و نیازهای آنان، بسیار بیشتر از اندازه آلت تناسلی اهمیت دارد. در نتیجه تحقیقات به دست آمده، بیش از ۸۵ درصد زنان از اندازه آلت تناسلی شریک جنسی خود رضایت دارند.
پس دوست عزیز با افزایش اعتماد به نفس خود و استفاده از کاندوم علاوه بر پیشگیری از بیمارهای مقاربتی یک شب لذت بخش رو برای خود رقم بزن.

جهت سفارش کاندوم تماس حاصل فرمایید.

09391228691

نظرات بازدیدکنندگان