آشنایی با انواع شورت های زنانه برای یک خرید هوشمندانه

آشنایی با انواع شورت های زنانه برای یک خرید هوشمندانه

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وقتی با یک پوشش بی نقص و زیبا در یک میهمانی شرکت کرده‌اید، به یکباره متوجه پیدا بودن خطوط شورت خود از روی لباس مجلسی یا زیر دامن خود شوید. آگاهی لازم برای انتخاب شورت مناسب برای پوشیدن همراه هر نوع لباس، دانشی است که هر خانم شیک پوش به آن احتیاج دارد. برای آشنایی با انواع شورت‌ها و تناسب آن‌ها با انواع البسه زنانه این مقاله را مطالعه کنید.

1- شورت پادار یا پسرانه Boy Shorts

این مدل از انواع شورت زنانه، بر خلاف معمول، در قسمت ران، مستطیلی شکل هستند و شبیه شورت‌های باکسر مردانه هستند. ویژگی اصلی شورت پادار، پوشش بالای آن است.
مناسب برای پوشیدن با: این شورت خط نمایانی ندارد و برای استفاده زیر لباس‌های تنگ مناسب است. شورت‌های پادار زنانه در زیر دامن‌های کوتاه و چین دار که امکان بالا رفتن آن‌ها بسیار است، زیر لباس راحتی و لباس شنا به کار می‌روند.
در دوران قاعدگی : این مدل از شورت‌ها در دوران قاعدگی گزینه‌ی مناسبی نخواهد بود اما در روزهای سبک قاعدگی قابل استفاده هستند.

خرید انواع شورت پادار Boy Shorts از فروشگاه دیجی کاندوم

2- شورت کلاسیک Classic Briefs

شورتهای کلاسیک که با نام "Granny Panties" نیز شناخته می‌شوند، با داشتن فاق بلند و پوشش زیاد، قدیمی‌ترین و راحت‌ترین مدل از انواع شورت‌های زنانه هستند. طراحی این شورت‌ها، امروزه علاوه بر شورت‌های روزانه، در انواع شورت‌های مدرن نیز استفاده می‌شود.
شورت کلاسیک دقیقا همانی است که در بسته‌های چند‌تایی می‌خرید و با هر لباسی می‌پوشید. این مدل شورت زنانه تنها با لباس‌های ظریف و چسبان که خط شورت را نمایان می‌سازند، قابل استفاده نخواد بود.
مناسب برای پوشیدن با : شورت کلاسیک برای استفاده‌ی روزمره یکی از بهترین گزینه ها است به شرط اینکه لباس تنگ شما موجب نمایان شدن خطوط شورت نشود.
در دوران قاعدگی : این شورت در روزهای سخت قاعدگی، بهترین گزینه است.

خرید انواع شورت کلاسیک Classic Briefs از فروشگاه دیجی کاندوم_1

3- شورت فرانسوی French-Cut Panties

شورت فرانسوی یا French-Cut Panties یکی از محبوب‌ترین انواع شورت زنانه است. در طراحی این نوع شورت، همانند شورت کلاسیک، فاق بلندی تعبیه شده است. تنها تفاوت این دو نوع شورت در انحنای بیش‌تر برش در قسمت دور ران است که پوشش کمتری در شورت فرانسوی نسبت به شورت کلاسیک ایجاد می‌کند.
مناسب برای پوشیدن با : این مدل شورت زنانه، بهترین گزینه برای شلوارهای فاق بلند است.
در دوران قاعدگی : این شورت در روزهای میانه قاعدگی مناسب است.

خرید انواع شورت فرانسوی French Cut Panties از فروشگاه دیجی کاندوم

4- هیپسترز / هیپ هاگرز Hipsters

این مدل هیپستر Hipsters یا هیپ هاگرز hip huggers نامیده می‌شود زیرا کش کمر روی باسن قرار می‌گیرد. با اینکه این شورت، فاق کوتاهی دارد، اما هنوز پوشش قابل قبولی را به خصوص در پهلوها ایجاد می‌کنند و بسیار راحت هستند.
مناسب برای پوشیدن با : این مدل شورت زنانه، در زیر جین‌ها و دامن‌های فاق کوتاه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.
در دوران قاعدگی : این شورت برای استفاده در روزهای سنگین قاعدگی بسیار مناسب است.

خرید انواع شورت هیپسترز یا هیپ هاگرز Hipsters or hip huggers Panties از فروشگاه دیجی کاندوم

5- شورت تانگ Thongs

این مدل از انواع شورت زنانه چیزی در حدود ۷ الی ۸ سانتی متر زیر کمر و روی استخوان لگن قرار می‌گیرد. در طراحی شورت تانگ، یک بند یا کش دور تا دور کمر را فرا می‌گیرد و دو قطعه‌ی مثلثی، پشت و جلو را می‌پوشانند. بخش پشتی حداقل پوشش باسن را به همراه دارد و باشن کاملا نمایان است. در برخی از مدل‌های تانگ، بند کمر می‌تواند پهن‌تر نیز باشد.
مناسب برای پوشیدن با : با اینکه جنبه‌ی زیبایی در شورت تانگ بیش‌تر مطرح است، اما تا جایی که نمایش بند شورت از زیر لباس مطرح نباشد، با انواع پیراهن‌های کوتاه و جذب مورد استفاده قرار می‌گیرد.
در دوران قاعدگی : این شورت برای روزهای سبک قاعدگی قابل استفاده است.

خرید انواع شورت تانگ Thong Panties از فروشگاه دیجی کاندوم

6- شورت جی استرینگ G-String

شورت جی استرینگ G-String با یک برش مثلثی در قسمت جلو، و عدم پوشش در پشت، بیش‌تر جنبه‌ی زیبایی دارد. پهلوهای این شورت از ۲ بند تشکیل شده‌ است که روی استخوان لگن قرار می‌گیرند.
مناسب برای پوشیدن با: شورت جی استرینگ معمولا در سواحل یا زمانی که خانم‌ها حمام آفتاب می‌گیرند، یا برای تحریک چشمی در آقایان کاربرد دارد.
در دوران قاعدگی : استفاده از شورت در دوران قاعدگی مناسب نیست و توصیه نمیشود.

خرید انواع شورت جی استرینگ G-String Panties از فروشگاه دیجی کاندوم

7- سی استرینگ C-String

شورت سی استرینگ نسل جدیدی از لباس‌های زیر زنانه است. این شورت هیچ بندی ندارد و مانند انبری منعطف، در قالب بدن خانم‌ها جای می‌گیرد.
مناسب برای پوشیدن با : حمام آفتاب، شنا و لباس شب از کاربردهای متعارف این مدل از انواع لباس زیر زنانه است.
در دوران قاعدگی : استفاده از سی استرینگ در زمان قاعدگی توصیه نمی‌شود.

خرید انواع شورت سی استرینگ C-String Panties از فروشگاه دیجی کاندوم

8- شورت گنی Control Briefs

شاخص‌ترین و البته محبوب‌ترین ویژگی شورت‌های گنی این است که تمامی شکم را تا بالای ناف پوشش می‌دهند. این ویژگی موجب می‌شود که قسمت‌های نرم شکم در قالبی خوش‌فرم قرار بگیرند. “راحت” و “کاربردی” دو واژه‌ی درخور و شایسته برای توصیف این مدل شورت زنانه هستند. شورت‌های گنی در انواع پادار و حلقه‌ای وجود دارد که هر یک طرفداران خاص خود را دارند.
مناسب برای پوشیدن با : شورت گنی هم در دوران پس از بارداری و هم به عنوان فرم‌دهنده‌ی اندام در زیر دامن‌ها و پیراهن‌های جذب استفاده می‌شود. علاوه بر این، کاربرد آن در زیر شلوارهای فاق بلند نیز زیاد است.
در دوران قاعدگی : مناسب برای استفاده در دوران سنگین قاعدگی

خرید انواع شورت گنی Control Briefs از فروشگاه دیجی کاندوم

9-  شورت برزیلی Brazilian Brief

شورت برزیلی ترکیبی از تانگ و هیپسترز است و جنبه نمایشی زیادی دارد اما نه به اندازه نمایشی که از یک جی استرینگ یا سی استرینگ می‌توان انتظار داشت. این مدل شورت زنانه کاربرد عمومی پیدا کرده است و معمولا در تفریحات ساحلی توسط بانوان مورد استفاده قرار می‌گیرد.
مناسب برای پوشیدن با : این نوع شورت برای استفاده با لباس‌هاس ساحلی و لباس شنا مناسب است.
در دوران قاعدگی : استفاده از این شورت در دوران قاعدگی توصیه نمی‌شود.
انواع شورت برزیلی به ۳ دسته تقسیم می‌شوند:

  • شورت برزیلی معمولی
  • شورت برزیلی با گره یکطرفه
  • شورت برزیلی با گره دو طرف

خرید انواع شورت برزیلی Brazilian Briefs از فروشگاه دیجی کاندوم

10- شورت بدون درز Seamless Panties

از نظر راحتی، هیچ شورتی به اندازه شورت بدون درز برای شما راحتی و آسایش نخواهد داشت. همانطور که از نام این نوع شورت پیداست، هیچ درز و دوختی روی این مدل شورت دیده نمی‌شود.
مناسب برای پوشیدن با : شورت بدون درز انتخاب بی‌نظیری برای لباس‌های روزمره از جمله لباس‌های جذب و لگینگ‌هاست. این مدل شورت، همچنین در زیر لباس‌های توری که لباس زیر را کاملا نمایان می‌سازند، مورد استفاده قرار‌می‌گیرد.
در دوران قاعدگی : در روزهای میانی دوره قاعدگی می‌توان از این نوع شورت استفاده نمود.

خرید انواع شورت بدون درز Seamless panties از فروشگاه دیجی کاندوم

نظرات بازدیدکنندگان