فهرست محصولات بر اساس توزیع‌کننده: دلتا دارو Delta Daru

شرکت داروسازی دلتادارو تولیدکننده اسپری تاخیری با برند پاور من ( برای جلوگیری از انزال زودرس)، ژلهای آمیزشی پاور من (با کاربری‌های روان کننده، تاخیری، گرم کننده و تنگ کننده)، فوم رویش مجدد مو پاور هر و اسپری ضد درد پاور دلتا در ایران می باشد.
این شرکت در سال ۱۳۸۵ در شهرک صنعتی اشتهارد تأسیس گردید و با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا با انجام تحقیقات مستمر سعی بر این داشته است که محصولات تولیدی خود را همراه با کنترل کیفیت با انجام آزمایشات بسیار دقیق و استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های آزمایشگاهی بر اساس اصول GMP واستانداردهای تائید شده جهانی تولید نماید.
از جمله محصولات تولیدی این شرکت انواع کرم، پماد، ضدعفونی کننده، پودر خوراکی و مکمل و انواع اسپری تحت فشار است. اسپری های تاخیری پاورمن در۱۰ رایحه مختلف برای آقایان و همچنین ژل های آمیزشی پاورمن در ۵ نوع مختلف محصولات این شرکت در حوزه کاری فروشگاه دیجی کاندوم را تشکیل می‌دهند.
همچنین این شرکت دارنده گواهینامه های بین المللیISO9001-ISO14001-OHSAS18001،CE،حلال و تندیس رضایتمندی مشتریان می‌باشد.

لیست مقایسه محصولات

انصراف
  • مناسب برای زوج های جوان و استفاده در مقاربت های دردناکاز بین برنده بوی بد واژن و خوشبو کننده محیط واژینال با اسانس توت فرنگیمناسب برای استفاده به عنوان ژل ماساژ و روان کننده به صورت همزمانقابل استفاده برای انواع مختلف رابطه زناشوییارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    88,350 تومان 95,000 تومان 7% موجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    موجود
  • مناسب برای زوج های جوان و استفاده در مقاربت های دردناکاز بین برنده بوی بد واژن و خوشبو کننده محیط واژینالمناسب برای استفاده به عنوان ژل ماساژ و روان کننده به صورت همزمانلیز تر از صابون و چرب تر از وازلین و بدون ایجاد پس ماند پس از شستشوارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    88,350 تومان 95,000 تومان 7% موجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    موجود
  • مناسب برای زوج های جوان و استفاده در مقاربت های دردناکاز بین برنده بوی بد واژن و خوشبو کننده محیط واژینالمناسب برای استفاده به عنوان ژل ماساژ و روان کننده به صورت همزماننرم کننده و ترمیم کننده پوست و مناسب برای افراد حساسارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    88,350 تومان 95,000 تومان 7% موجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    موجود
  • خرید محصول

    مناسب برای زوج های جوان و استفاده در مقاربت های دردناکاز بین برنده بوی بد واژن و خوشبو کننده محیط واژینالمناسب برای استفاده به عنوان ژل ماساژ و روان کننده به صورت همزماننرم کننده و ترمیم کننده پوست و مناسب برای افراد حساسارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    90,250 تومان 95,000 تومان 5% ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود

لیست مقایسه محصولات

انصراف