کاندوم از جنس لاتکس

شروع تولید کاندوم از جنس لاتکس به سال 1920 برمیگردد. این پروسه شامل یک فرآیند مغروق سازی لاستیک در آب می‌باشد. اولین کاندوم لاتکس توسط کمپانی یانگز رابر تولید شد. آن‌ها کاندوم را به صورت عمده تولید می‌کردند و به همین دلیل نیاز به کار زیادی نبود و این کاندوم لاتکس بسیار ارزان تولید می‌شد. این کمپانی لاتکس لندنی اولین تولید کنن...

کاندوم از جنس لاتکس

شروع تولید کاندوم از جنس لاتکس به سال 1920 برمیگردد. این پروسه شامل یک فرآیند مغروق سازی لاستیک در آب می‌باشد. اولین کاندوم لاتکس توسط کمپانی یانگز رابر تولید شد. آن‌ها کاندوم را به صورت عمده تولید می‌کردند و به همین دلیل نیاز به کار زیادی نبود و این کاندوم لاتکس بسیار ارزان تولید می‌شد. این کمپانی لاتکس لندنی اولین تولید کننده کاندوم لاتکس است و هنوز هم با برند دیورکس به فعالیت خود ادامه می‌دهد و یکی از پیشروترین برندها در این حوزه است.

اولین خط تولید کاندوم لاتکس در همین سال‌ها ایجاد شد و علیرغم هزینه های زیادی که برای این کمپانی داشت، هزینه‌‍‌های تولید را بسیار کاهش می‌داد. به دلیل همین هزینه‌های گزاف ایجاد خط تولید بسیاری از کمپانی‌های تولید کاندوم با ظهور لاتکس از دور خارج شدند. در آغاز کار بسیاری از این کاندوم های لاتکس دچار نشتی می‌شدند و به خوبی عمل نمیکردند تا این که FDA کاندوم را به عنوان یک دارو معرفی کرد و تست هایی را برای شرکت‌های تولید کننده کاندوم تعیین نمود تا بر روی محصولات خود انجام دهند.

بعد از شیوع ویروس بیماری AIDS و بیماری‌های مقاربتی لزوم استفاده از کاندوم به شدت افزایش یافت و تعداد کاربران آن روز به روز بیشتر شدند. به همین دلیل در حال حاضر کمپانی‌های بسیار زیادی هستند که در حوزه تولید کاندوم‌های لاتکس فعالیت دارند.

در این بخش بهترین کاندوم‌های لاتکس موجود در بازار را برای شما مشتریان گرامی گردآوری نموده‌ایم.

بیشتر

کاندوم لاتکس 

  • خرید محصول

    دارای روان کننده برای کاهش درد در مقاربت‌های دردناکدارای مخزن ذخیره برای جمع آوری مایع منی و امنیت بیشتر در مقابل بارداریجلوگیری از ایدز، هپاتیت و کلیه بیماری های مقاربتی ارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    246,000 تومان ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    بدون بو، اسانس و مواد اضافیدارای روان کننده برای کاهش درد در مقاربت‌های دردناکدارای مخزن ذخیره برای جمع آوری مایع منی و ایجاد امنیت بیشترجلوگیری از ایدز، هپاتیت و کلیه بیماری های مقاربتی ارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    10,800 تومان ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    بدون بو، اسانس و مواد اضافیساخته شده از لاتکس بسیار نازک برای افزایش لذتدارای روان کننده برای کاهش درد در مقاربت‌های دردناکدارای مخزن ذخیره برای جمع آوری مایع منی و ایجاد امنیت بیشترجلوگیری از ایدز، هپاتیت و کلیه بیماری های مقاربتی ارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    13,500 تومان ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    بدون بو، اسانس و مواد اضافیدارای خارهای برجسته برای افزایش تحریک در زناندارای روان کننده برای کاهش درد در مقاربت‌های دردناکدارای مخزن ذخیره برای جمع آوری مایع منی و ایجاد امنیت بیشترجلوگیری از ایدز، هپاتیت و کلیه بیماری های مقاربتی ارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    12,800 تومان ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    بدون بو، اسانس و مواد اضافیدارای ماده تاخیری گیاهی بنزوکائین برای افزایش مدت مقاربتدارای روان کننده برای کاهش درد در مقاربت‌های دردناکدارای مخزن ذخیره برای جمع آوری مایع منی و ایجاد امنیت بیشترجلوگیری از ایدز، هپاتیت و کلیه بیماری های مقاربتی ارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    14,500 تومان ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    بدون بو، اسانس و مواد اضافیدارای روان کننده برای کاهش درد در مقاربت‌های دردناکدارای مخزن ذخیره برای جمع آوری مایع منی و ایجاد امنیت بیشتردارای عصاره انار برای جمع کردن واژن در حین رابطه و افزایش لذتجلوگیری از ایدز، هپاتیت و کلیه بیماری های مقاربتی ارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    13,000 تومان ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    دارای خارهای برجسته برای افزایش تحریک جی اسپاتدارای اسانس توت فرنگی برای تحریک حس بویایی و تحریک برای برقراری رابطه دهانیدارای روان کننده برای کاهش درد در مقاربت‌های دردناکدارای مخزن ذخیره برای جمع آوری مایع منی و ایجاد امنیت بیشترجلوگیری از ایدز، هپاتیت و کلیه بیماری های مقاربتی ارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی...

    13,500 تومان ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    دارای خارهای برجسته برای افزایش تحریک جی اسپاتدارای اسانس تحریک کننده برای افزایش میل جنسی در زوجیندارای ماده تاخیری گیاهی بنزوکائین برای افزایش مدت مقاربتدارای مخزن ذخیره برای جمع آوری مایع منی و ایجاد امنیت بیشترجلوگیری از ایدز، هپاتیت و کلیه بیماری های مقاربتی ارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    17,000 تومان ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    دارای شیارهای برجسته برای افزایش لذت در رابطهدارای اسانس تحریک کننده و خنک برای افزایش میل جنسی در زوجیندارای تاخیر همزمان فیزیکی و گیاهی برای افزایش حداکثری مدت رابطه در آقایاندارای مخزن ذخیره برای جمع آوری مایع منی و ایجاد امنیت بیشترجلوگیری از ایدز، هپاتیت و کلیه بیماری های مقاربتی ارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه...

    18,000 تومان ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    دارای خارها و شیارهای برجسته برای افزایش لذت در رابطهدارای اسانس تحریک کننده و انرژی زا برای افزایش میل جنسی در زوجیندارای تاخیر همزمان فیزیکی و گیاهی برای افزایش حداکثری مدت رابطه در آقایاندارای مخزن ذخیره برای جمع آوری مایع منی و ایجاد امنیت بیشترجلوگیری از ایدز، هپاتیت و کلیه بیماری های مقاربتی ارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام...

    19,000 تومان ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    ساخته شده از لاتکس کاملا طبیعیدارای سری به شکل گربه برای افزایش تحریک طرفین و ترغیب به برقراری رابطهبدون روان کننده و دارای یک عدد ساشه روان کننده برای استفاده در صورت تمایلنکته: محصول تحویلی از نظر رنگ آمیزی ممکن است با تصاویر متفاوت باشد.ارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    35,000 تومان ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    ساخته شده از لاتکس کاملا طبیعیدارای سری به شکل تخم مرغ برای افزایش تحریک طرفین و ترغیب به برقراری رابطهبدون روان کننده و دارای یک عدد ساشه روان کننده برای استفاده در صورت تمایلنکته: محصول تحویلی از نظر رنگ آمیزی ممکن است با تصاویر متفاوت باشد.ارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    35,000 تومان ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود

لیست مقایسه محصولات

انصراف
جستجوی پیشرفته
قیمت
طول کاندوم
پهنای کاندوم
کشور محل تولید
شفافیت کاندوم
نازکی کاندوم
خاردار بودن
شیاردار بودن
ضد حساسیت
افزایش تحریک پذیری بانوان
افزایش سایز آلت
ایمنی بالا در رابطه
ضد عفونی و خوشبو کنندگی
تنگ کنندگی
گرم کنندگی
رفع مشکل نعوظ
تاخیر فیزیکی
رفع زود انزالی
تقویت قوای جنسی
افزایش میل جنسی
رفع سردی در آقایان
خنک کنندگی
درخشش کاندوم در تاریکی
روان کنندگی اضافی
رایحه یا اسانس
قابل استفاده برای رابطه واژنی

پیگیری سفارش

جهت مشاهده اطلاعات سفارش خود کد پیگیری سفارش را وارد نمایید: