کاندوم چیست؟

کاندوم (به انگلیسی: Condom) که با نام های کاپوت یا غلاف نیر خوانده می‌شود، پوششی کشسان است که به عنوان یک مانع فیزیکی از تماس مستقیم آلت تناسلی مرد با اندام شریک جنسی او و ورود اسپرم به دستگاه تناسلی زن جلوگیری می‌کند. کاندوم به منظور پیش گیری از بارداری و همچنین جلوگیری از انتقال میکرو ارگانیسم‌های بیماری زا و انتقال بیماری‌های آمی...

کاندوم چیست؟

کاندوم (به انگلیسی: Condom) که با نام های کاپوت یا غلاف نیر خوانده می‌شود، پوششی کشسان است که به عنوان یک مانع فیزیکی از تماس مستقیم آلت تناسلی مرد با اندام شریک جنسی او و ورود اسپرم به دستگاه تناسلی زن جلوگیری می‌کند. کاندوم به منظور پیش گیری از بارداری و همچنین جلوگیری از انتقال میکرو ارگانیسم‌های بیماری زا و انتقال بیماری‌های آمیزشی به کار می‌رود.
همانطور که می دانید کاندوم مردانه پوشش پلاستیکی نرمی است که قابلیت ارتجاعی زیادی دارد و توسط مرد هنگام نزدیکی استفاده می شود به این صورت که قبل از شروع نزدیکی بر روی آلت تناسلی در حالت نعوظ (Erection) کشیده شده و بدین ترتیب از ریخته شدن مایع منی که حاوی اسپرم ( سلول های جنسی مرد) است به داخل دستگاه تناسلی زن (واژن و رحم) جلوگیری می کند.
اگر اسپرم مرد با تخمک (سلول جنسی زن) ترکیب شود حاملگی رخ می دهد و کاندوم از این امر جلوگیری می کند.


انواع کاندوم

کاندوم‌ها از لحاظ نوع کاربری در دو نوع اصلی کاندوم مردانه و کاندوم زنانه وجود دارند.
1. کاندوم مردانه: پوششی است که روی آلت مرد در حالت نعوظ کشیده می‌شود. کاندوم در صورت استفاده درست می‌تواند تا ۸۰–۹۰ درصد از بارداری ناخواسته و انتقال ایدز و هپاتیت سی و دیگر بیماری‌های آمیزشی جلوگیری کند. کاندوم مردانه در درمان انزال زودرس مردان نیز کاربرد دارد و برای بهبود توان نعوظ در مردان پیر یا کم‌توان نیز به کار می‌رود.
2. کاندوم زنانه: کاندوم زنانه (Vaginal Pouch یا Female Condom) به صورت لوله ای پلاستیکی، نازک و قابل انعطاف و معمولا از جنس پلی اورتان (polyurethane) ساخته می‌شود که طول آن در حدود 17 سانتیمتر می باشد که در حین رابطه جنسی توسط زن استفاده می شود. این نوع کاندوم کاملا داخل مهبل را می پوشاند و از بارداری ناخواسته و انواع بیماری های منتقله ار راه جنسی مانند ایدز پیشگیری می نماید.
قیمت کاندوم زنانه از کاندوم مردانه گرانتر و کاربرد آن نیز دشوارتر است. کارایی کاندوم‌های زنانه ۷۵ درصد است و برای زنانی مناسب است که نمی‌توانند شریک جنسی خود را متقاعد به استفاده از کاندوم مردانه بکنند.

بیشتر

کاندوم 

  • خرید محصول

    ساخته شده از لاتکس کاملا طبیعیدارای سری به شکل تخم مرغ برای افزایش تحریک طرفین و ترغیب به برقراری رابطهبدون روان کننده و دارای یک عدد ساشه روان کننده برای استفاده در صورت تمایلنکته: محصول تحویلی از نظر رنگ آمیزی ممکن است با تصاویر متفاوت باشد.ارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    35,000 تومان ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    ساخته شده از لاتکس کاملا طبیعیدارای سری به شکل ماه برای افزایش تحریک طرفین و ترغیب به برقراری رابطهبدون روان کننده و دارای یک عدد ساشه روان کننده برای استفاده در صورت تمایلنکته: محصول تحویلی از نظر رنگ آمیزی ممکن است با تصاویر متفاوت باشد.ارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    30,000 تومان ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    ساخته شده از لاتکس کاملا طبیعیدارای سری به شکل الاغ برای افزایش تحریک طرفین و ترغیب به برقراری رابطهبدون روان کننده و دارای یک عدد ساشه روان کننده برای استفاده در صورت تمایلارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    23,000 تومان ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    ساخته شده از لاتکس کاملا طبیعیدارای سری به شکل بتمن برای افزایش تحریک طرفین و ترغیب به برقراری رابطهبدون روان کننده و دارای یک عدد ساشه روان کننده برای استفاده در صورت تمایلارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    23,000 تومان ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    کاهش دردهای مقاربت با داشتن ماده روان کننده با ماندگاری بالاداشتن حلقه برای افزایش ترشح آنزیم CGMP و بهبود عملکرد جنسی و افزایش سطح تستسترونکاهش سطح هورمون کورتیزول ناشی از استرس به کمک گیاهان ساوپالمتو و موریندا جهت انرژی بخشیدن و نعوظ ماندگارارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    28,000 تومان ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • تقویت نعوظ و افزایش سطح تستسترون با استفاده از گیاه سارساپاریلای جامائیکاییبهبود عملکرد جنسی با داشتن ویتامین‌های A، B3، B5، C، E ، مواد معدنی و اسیدهای آمینهساختار لانه زنبوری بسیار نازک و مقاوم برای افزایش حس جنسی و انتقال هر چه بیشتر لذت رابطهارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    0 نقد(ها)
    بیشتر
    بـه زودی
  • خرید محصول

    درمان دردهای رابطه زناشویی در واژن با گیاه اِکیناسهبهبود درد عضلات، منقبض ساختن واژن، کلاژن سازی و ترمیم کنندگی با استفاده از پرریامیرفیکادرمان سوزش ناحیه تناسلی و محافظت در مقابل التهاب، خارش و سوزش با استفاده عصاره گیاه ماریگلدارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    30,000 تومان ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • دارای گلدن سیل برای محافظت واژن در مقابل عفونت‌های باکتریایی و قارچیساختار لانه زنبوری و بسیار مقاوم در مقابل پارگی و انتقال بیماری‌های مقاربتی و انتقال عفونتدارای عصاره پرریامیرفیکا برای بهبود درد عضلات واژن و منقبض نمودن آن ( تنگ کنندگی) و کلاژن سازی و ترمیم کنندگیارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام...

    0 نقد(ها)
    بیشتر
    بـه زودی
  • خرید محصول

    تاخیر در انزال و همزمانی اورگاسم زوجینحفظ و تقویت نعوظ با افزایش گردش خون در آلتانتقال حداکثر حس بین زوجین با استفاده از ضخامت پایین لاتکسایمنی بالا و جلوگیری از انتقال بیماری های مقاربتی با داشتن ساختار لانه زنبوری لاتکسارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    30,000 تومان ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • دارای لوبریکنت بسیار مرطوب و بیشتر برای کاستن دردهای مقاربتحفظ رطوبت واژن و جلوگیری از خشک شدگی واژن در طول رابطه زناشوییبسیار نازک و مقاوم برای افزایش انتقال حس بیشتر بین زوجین علیرغم مقاومت بسیار بالاارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    0 نقد(ها)
    بیشتر
    بـه زودی
  • دارای روان کننده برای کاهش درد در مقاربت‌های دردناکدارای مخزن ذخیره برای جمع آوری مایعات انزال و امنیت بیشتر در مقابل بارداریبدون بو، اسانس و هر گونه مواد اضافیجلوگیری از ایدز، هپاتیت و کلیه بیماری های مقاربتی ارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد. 

    0 نقد(ها)
    بیشتر
    بـه زودی
  • دارای روان کننده برای کاهش درد در مقاربت‌های دردناکدارای مخزن ذخیره برای جمع آوری مایع منی و امنیت بیشتر در مقابل بارداریدر رنگ‌های بسیار جذاب برای ایجاد تنوع و جذابیت در رابطه ارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    0 نقد(ها)
    بیشتر
    بـه زودی

لیست مقایسه محصولات

انصراف
جستجوی پیشرفته
قیمت
طول کاندوم
پهنای کاندوم
کشور محل تولید
شفافیت کاندوم
نازکی کاندوم
خاردار بودن
شیاردار بودن
ضد حساسیت
افزایش تحریک پذیری بانوان
افزایش سایز آلت
ایمنی بالا در رابطه
ضد عفونی و خوشبو کنندگی
تنگ کنندگی
گرم کنندگی
رفع مشکل نعوظ
تاخیر فیزیکی
رفع زود انزالی
تقویت قوای جنسی
افزایش میل جنسی
رفع سردی در آقایان
خنک کنندگی
درخشش کاندوم در تاریکی
روان کنندگی اضافی
رایحه یا اسانس
قابل استفاده برای رابطه واژنی

پیگیری سفارش

جهت مشاهده اطلاعات سفارش خود کد پیگیری سفارش را وارد نمایید: