لیست محصولات این تولید کننده پاورمن POWER MAN

برند پاورمن یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین برندهای محصولات زناشویی است که از دیرباز ژل‌های آمیزشی و اسپری‌های تاخیری با کیفیت بسیار بالا تولید و روانه بازار ایران می‌نموده است. محصولات این برند توسط شرکت دلتا دارو که یکی از شرکت‌های دارویی خوشنام کشور است تولید می‌گردد.

شرکت داروسازی دلتادارو تولیدکننده اسپری تاخیری با برند پاور من ( برای جلوگیری از انزال زودرس)، ژلهای آمیزشی پاور من (با کاربری‌های روان کننده، تاخیری، گرم کننده و تنگ کننده)، فوم رویش مجدد مو پاور هر و اسپری ضد درد پاور دلتا در ایران می باشد.
این شرکت در سال ۱۳۸۵ در شهرک صنعتی اشتهارد تأسیس گردید و با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا با انجام تحقیقات مستمر سعی بر این داشته است که محصولات تولیدی خود را همراه با کنترل کیفیت با انجام آزمایشات بسیار دقیق و استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های آزمایشگاهی بر اساس اصول GMP واستانداردهای تائید شده جهانی تولید نماید.
از جمله محصولات تولیدی این شرکت انواع کرم، پماد، ضدعفونی کننده، پودر خوراکی و مکمل و انواع اسپری تحت فشار است. اسپری های تاخیری پاورمن در۱۰ رایحه مختلف برای آقایان و همچنین ژل های آمیزشی پاورمن در ۵ نوع مختلف محصولات این شرکت در حوزه کاری فروشگاه دیجی کاندوم را تشکیل می‌دهند.
همچنین این شرکت دارنده گواهینامه های بین المللیISO9001-ISO14001-OHSAS18001،CE،حلال و تندیس رضایتمندی مشتریان می‌باشد.


اسپری های تاخیری برند پاورمن - خرید در فروشگاه دیجی کاندوم

بیشتر

این تولیدکننده هیچ محصولی ندارد.