کاندوم از جنس لاتکس

شروع تولید کاندوم از جنس لاتکس به سال 1920 برمیگردد. این پروسه شامل یک فرآیند مغروق سازی لاستیک در آب می‌باشد. اولین کاندوم لاتکس توسط کمپانی یانگز رابر تولید شد. آن‌ها کاندوم را به صورت عمده تولید می‌کردند و به همین دلیل نیاز به کار زیادی نبود و این کاندوم لاتکس بسیار ارزان تولید می‌شد. این کمپانی لاتکس لندنی اولین تولید کنن...

کاندوم از جنس لاتکس

شروع تولید کاندوم از جنس لاتکس به سال 1920 برمیگردد. این پروسه شامل یک فرآیند مغروق سازی لاستیک در آب می‌باشد. اولین کاندوم لاتکس توسط کمپانی یانگز رابر تولید شد. آن‌ها کاندوم را به صورت عمده تولید می‌کردند و به همین دلیل نیاز به کار زیادی نبود و این کاندوم لاتکس بسیار ارزان تولید می‌شد. این کمپانی لاتکس لندنی اولین تولید کننده کاندوم لاتکس است و هنوز هم با برند دیورکس به فعالیت خود ادامه می‌دهد و یکی از پیشروترین برندها در این حوزه است.

اولین خط تولید کاندوم لاتکس در همین سال‌ها ایجاد شد و علیرغم هزینه های زیادی که برای این کمپانی داشت، هزینه‌‍‌های تولید را بسیار کاهش می‌داد. به دلیل همین هزینه‌های گزاف ایجاد خط تولید بسیاری از کمپانی‌های تولید کاندوم با ظهور لاتکس از دور خارج شدند. در آغاز کار بسیاری از این کاندوم های لاتکس دچار نشتی می‌شدند و به خوبی عمل نمیکردند تا این که FDA کاندوم را به عنوان یک دارو معرفی کرد و تست هایی را برای شرکت‌های تولید کننده کاندوم تعیین نمود تا بر روی محصولات خود انجام دهند.

بعد از شیوع ویروس بیماری AIDS و بیماری‌های مقاربتی لزوم استفاده از کاندوم به شدت افزایش یافت و تعداد کاربران آن روز به روز بیشتر شدند. به همین دلیل در حال حاضر کمپانی‌های بسیار زیادی هستند که در حوزه تولید کاندوم‌های لاتکس فعالیت دارند.

در این بخش بهترین کاندوم‌های لاتکس موجود در بازار را برای شما مشتریان گرامی گردآوری نموده‌ایم.

بیشتر

کاندوم لاتکس 

  • خرید محصول

    دارای رایحه دلپذیر برای افزایش لذت جنسیدارای مواد روان کننده برای کاهش دردهای مقاربتدارای مخزن ذخیره مایعات انزال برای امنیت بیشتر در مقابل بارداریدارای مواد تاخیری برای افزایش مدت زمان مقاربت و ایجاد تاخیر در انزال ارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    15,500 تومان ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    دارای رایحه دلپذیر برای افزایش لذت جنسیدارای مواد روان کننده برای کاهش دردهای مقاربتدارای مخزن ذخیره مایعات انزال برای امنیت بیشتر در مقابل بارداریدارای خارهای نقطه ای و شیارهای حلقوی برای افزایش تحریک در زنان ارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    15,500 تومان ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    دارای رایحه دلپذیر میو‌ه ای برای افزایش لذت جنسیدارای مواد روان کننده برای کاهش دردهای مقاربتدارای مخزن ذخیره مایعات انزال برای امنیت بیشتر در مقابل بارداری ارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    14,500 تومان ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    دارای مواد روان کننده برای کاهش دردهای مقاربتدارای مخزن ذخیره برای امنیت بیشتر در مقابل بارداریدارای مواد تاخیری برای افزایش مدت زمان مقاربت و تاخیر در انزالدارای خارهای نقطه ای برجسته برای افزایش تحریک جی اسپات و افزایش لذت ارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    15,500 تومان ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    دارای مواد روان کننده برای کاهش دردهای مقاربتدارای مخزن ذخیره برای امنیت بیشتر در مقابل بارداریدارای عصاره تنگ کننده انار برای جمع کردن واژن و افزایش لذتدارای خارهای نقطه ای برجسته برای افزایش تحریک جی اسپات و افزایش لذت ارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    15,500 تومان ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    دارای مواد روان کننده برای کاهش دردهای مقاربتدارای مخزن ذخیره برای امنیت بیشتر در مقابل بارداریبدون مواد تاخیری و اسانس های اضافی و مناسب برای رابطه دهانی ارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    15,500 تومان ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    دارای روان کننده برای کاهش درد در مقاربت‌های دردناکدارای مخزن ذخیره برای جمع آوری مایع منی و امنیت بیشتر در مقابل بارداریجلوگیری از ایدز، هپاتیت و کلیه بیماری های مقاربتی ارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    85,260 تومان ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    دارای مواد روان کننده برای کاهش دردهای مقاربتدارای مخزن ذخیره برای  امنیت بیشتر در مقابل بارداریدارای خارهای نقطه ای برجسته و شیارهای حلقوی برای افزایش تحریک در زناندارای اسانس موهیتوی تازه برای افزایش تحریک و تاخیر در انزال با ایجاد حس خنکیارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    20,825 تومان 24,500 تومان 15% ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    دارای مواد روان کننده برای کاهش دردهای مقاربتدارای مخزن ذخیره برای  امنیت بیشتر در مقابل بارداریدارای خارهای نقطه ای برجسته و شیارهای حلقوی برای افزایش تحریک در زناندارای اسانس تحریک کننده و گرم قهوه برای افزایش میل جنسی و گرم کردن رابطهارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    15,680 تومان 19,600 تومان 20% ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    دارای مواد روان کننده برای کاهش دردهای مقاربتدارای مخزن ذخیره برای  امنیت بیشتر در مقابل بارداریدارای خارهای نقطه ای برجسته و شیارهای حلقوی برای افزایش تحریک در زناندارای اسانس تحریک کننده و جذاب بستنی وانیلی برای افزایش میل جنسی زوجینارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    20,825 تومان 24,500 تومان 15% ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    دارای مواد روان کننده برای کاهش دردهای مقاربتدارای مخزن ذخیره برای  امنیت بیشتر در مقابل بارداریدارای خارهای نقطه ای و شیارهای حلقوی برای افزایش تحریک در زناندارای مواد گرم کننده برای افزایش سطح تحریک و گرم تر کردن هر چه بیشتر رابطهارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    20,825 تومان 24,500 تومان 15% ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    دارای مواد روان کننده برای کاهش دردهای مقاربتدارای مخزن ذخیره برای  امنیت بیشتر در مقابل بارداریدارای خارهای نقطه ای و شیارهای حلقوی برای افزایش تحریک در زناندارای مواد تنگ کننده برای افزایش سطح تماس و جمع کردن واژن در حین رابطهارسال تمامی محصولات بصورت کاملا محرمانه و بدون درج نام محصول و فروشگاه روی بسته انجام می‌گردد.

    15,680 تومان 19,600 تومان 20% ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود

لیست مقایسه محصولات

انصراف
جستجوی پیشرفته
قیمت
طول کاندوم
پهنای کاندوم
کشور محل تولید
شفافیت کاندوم
نازکی کاندوم
خاردار بودن
شیاردار بودن
ضد حساسیت
افزایش تحریک پذیری بانوان
افزایش سایز آلت
ایمنی بالا در رابطه
ضد عفونی و خوشبو کنندگی
تنگ کنندگی
گرم کنندگی
رفع مشکل نعوظ
تاخیر فیزیکی
رفع زود انزالی
تقویت قوای جنسی
افزایش میل جنسی
رفع سردی در آقایان
خنک کنندگی
درخشش کاندوم در تاریکی
روان کنندگی اضافی
رایحه یا اسانس
قابل استفاده برای رابطه واژنی

پیگیری سفارش

جهت مشاهده اطلاعات سفارش خود کد پیگیری سفارش را وارد نمایید: